چگونه می توانید خود را به Bitfinex اجتماعی کنید – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

چگونه می توانید خود را به Bitfinex اجتماعی کنید – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

در سال 2019، هدر مورگان یک سخنرانی به سبک TED در مورد “چگونه راه خود را به هر چیزی مهندسی اجتماعی کنید” ارائه داد – اکنون او به همسرش ایلیا لیختنشتاین با 25 سال زندان به ارزش بیش از 4.5 میلیارد دلار روبرو هستند. بیت کوین به سرقت رفته که به هک Bitfinex در سال 2016 باز می گردد.

در اوایل این هفته، لیختنشتاین و مورگان در نیویورک دستگیر شدند و به جستجو بر اساس ایالات متحده وزارت دادگستری پرداختند. این وجوه توسط وزارت دادگستری توقیف شد و قصد دارد وجوه بیت کوین را به Bitfinex و همچنین قربانیان هک بازگرداند.

آیا سخنرانی مورگان در سال 2019 اشاره ای به هک Bitfinex بود؟

بیایید به سال 2019 برگردیم، زمانی که زوج شهر نیویورک در سالن نیویورک سخنرانی کردند با “چگونه می توان راه خود را به هر چیزی مهندسی اجتماعی کرد”.

 

در طول صحبت نیم ساعت مورگان نمونه هایی از مهندسی اجتماعی قدرتمند و تکنیک های نفوذ را می دهد که می تواند برای دستکاری شخصی به منظور افشای اطلاعات یا انجام شود که “در غیر این صورت انجام نمی شود” استفاده می شود.

علی هیچ مسخره بودن. مورگان در واقع یک سخنور ماهر و شفاف است. سخنرانی او تماشاگران نیویورکی را خوشحال می کند که در نقطه ای به خنده یا خودجوش می افتند.

این امکان وجود دارد که مهندسی اجتماعی مورگان سرنخی از نحوه دستیابی به این سرمایه ها در وهله اول ارائه دهد؟

وال می‌گوید: «به نظر می‌رسد افراد در [توئیتر رمزارز] تصمیم خود را گرفته‌اند که به شیوه‌های فنی بسیار پیچیده اتفاق می‌افتد. افتاده است، اما هیچ مدرکی دال بر این وجود ندارد. و به نظر می رسد که مردم فراموش کنند که اجتماعی اجتماعی چقدر می تواند قوی باشد، اگر شما حیله گر باشید.»

وال نشان می‌دهد که اگر به‌ویژه فنی بود، جزئیات در دست بود زیرا این امر به Bitfinex کمک می‌کرد تا «خود را از سوء استفاده از خودی خلاص کند».

درست است که ماهیت دقیق این سوء استفاده هرگز فاش نشد، اما به نظر می‌رسد رویدادهای دوباره دشمنی‌های قدیمی را شعله‌ور کرده و زخم‌های قدیمی را دوباره باز کرده‌اند.

BitGo Bitfinex را مقصر می داند

مایک بلشی، مدیر عامل BitGo به وضوح بیان کرد که BitGo “در این حادثه هک یا شکسته نشده است” و در عوض تقصیر را به گردن Bitfinex می‌اندازد، «نقض در سیستم‌ها و افراد متعدد».

اگر این تغییر مهندسی اجتماعی بود، مسلماً کلیدی افراد بودند. زین تاکت، که در سال 2016 مدیر انجمن Bitfinex بود، درباره اظهارات بلشی چند چیز برای گفتن داشت.

«برای اینکه ما واضح باشیم، آیا می‌گویید بیتگو (سیستم‌ها یا افراد) در این زمان یا در حوالی آن خطر نیفتاده است؟ هیچ سطح بالا، شاید بالاترین سطح از افراد فناوری، هک نشدند؟ همه آنها از 2fa استفاده کردند درست است؟»

BitGo پاسخ داد: «هر دو ما می دانیم که علت اصلی اشتباه سیستم بیت فینکس بوده است. مدیر عامل مایک بلشه. “Bitgo از همکاری با bitfinex برای انتشار یک پس از مرگ کامل رویداد خواهد شد.”

با به نظر می‌رسد که دما در حال افزایش است، مشخص نیست که آیا پیشنهاد بلشی برای انتشار یک پس از مرگ کامل به بازی مرغ نزدیک‌تر بود تا کمک کند. ممکن است تقصیرهای زیادی برای تقسیم وجود داشته باشد.

واضح است که با Bitfinex و BitGo هر دو مشخص می شوند در انتقادات خود از امنیتی، که برخی از عناصر انسانی ( s) و/یا بهره برداری(های) احتمالاً دخیل بوده اند.

چگونه به هر کاری مهندسی اجتماعی انجام دهید

سالن NYC خود را به‌عنوان «مجموعه‌ای از سخنرانان که هدف آن «TED با دوستان» است، توصیف می‌کند و آن را توصیف می‌کند. رویداد به شرح زیر است:

“مهندسی عمل اجتماعی دستکاری شخصی برای افشای اطلاعات یا انجام یک اقدام خاص است. در حالی که مفهومی منفی در امنیت سایبری دارد، مواردی وجود دارد که کمتر شومی وجود دارد که می‌توانید آن را برای بهبود زندگی خود استفاده کنید – از دوستیابی شکار. شغل گرفته شده تا روزنامه نگاری، فروش و کارآفرینی.»

به ویژه برگزارکنندگان رویداد تخصصی و تجربه مورگان را بیان کردند:

مقاله دیگر :   کارگاه های روانشناسی برنا اندیشان

“از نزدیک بشنوید که چگونه هدرآرمورگان راه اجتماعی خود را به احزاب انحصاری و جمع آوری کمک های مالی گران قیمت مهندسی کرد، به بازارهای سیاه در سراسر جهان نفوذ کرد و با افراد مشهور و مدیران عامل عوامل موثر در روابط سیاسی کرد. تاکتیک‌های عملی برای خراب شدن رویداد، ارسال ایمیل سرد حتی به گوشه‌نشین‌ترین و سطح بالا‌ترین افراد و دریافت پاسخ، و اینکه برای رهایی از گیر کردن چه کاری باید انجام دهید، یاد بگیرید.»

علیرغم تحقیر او از این اصطلاح، روندی که مورگان در ادامه آن را توصیف می کند، بسیار شبیه دستکاری به نظر می رسد.

مورگان مکان‌هایی را فهرست می‌کند که از نظر اجتماعی راه خود را در آن مهندسی کرده است، از جمله کاخ بارون در مصر. او توضیح می دهد که چگونه پس از دستگیر شدن توسط یک نگهبان در حال تجاوز، چگونه او و یکی از دوستانش با کمک یک سیگار و رشوه به مبلغ حدود 1 دلار پول نقد نگهبان را متقاعد کنند تا به آنها سفر کند.

از دیگر سوء استفاده‌ها می‌توانم یک عروسی چینی را شکست دهم و در یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی اشاره کرد.

بیشتر چیزهایی که مورگان می‌کند مسخره می‌کند و سرگرم‌کننده است و شامل انواع سوءاستفاده‌هایی است که می‌تواند یک حکایت سرگرم‌کننده در یک مهمانی شام ایجاد کند، اما واضح است که هنرهای تیره‌تری در «مهندسی اجتماعی» وجود دارد که مورگان غریبه نیست. به.

«چگونه می‌توان بر [مردم] تأثیر بگذارد؟ بهتر است بیش از یک راه داشته باشید. گان می‌افزاید: «شما می‌توان از راه‌های زیادی روی مردم تأثیرگذار بود، می‌توان با چاپلوسی روی آنها تأثیرگذار بود، به ارزش بی‌زایید، می‌توان به آنها رشوه داد… همچنین می‌توان با ترس از آنها روی آنها تأثیر گذاشت.» “ترس یک تاکتیک بسیار ظریف است.” “

مورگان فاش می‌کند که یکی از تکنیک‌های نفوذ کلیدی آن است که نه تنهادر مورد شرکت نظر، بلکه در مورد زندگی شخصی افراد در آن سازمان تحقیق کند. مهمتر از همه، او از جاسوسی در پروفایل های رسانه های اجتماعی برای یافتن انواع چیزهایی که آن افراد دوست دارند، حمایت می کنند. این اطلاعات می تواند برای ایجاد رابطه و جلب سریع اعتماد افراد مفید باشد.

گفتگوی بزرگ بعدی

 

از قضا این یکی از عناصر است که مورگان از آن صرف نظر می کند و به جای آن صحبت می کند از مخاطبان سوال بپرسد. با توجه به وضعیت مخمصه کنونی مورگان و لیختنشتاین، شاید این موضوعی باشد که استاد دستکاری ممکن است دوباره به آن مراجعه کند.

اگر زن و شوهر با وجود توجهات وزارت دادگستری موفق به فرار از زندان شوند، عنوان سخنرانی بزرگ بعدی او باید خودش بنویسد.

https://hoseinifinance.com/blog/article/