هنگام خرید املاک دقت کنید !!!

هنگام خرید املاک دقت کنید !!!

املاک

 

تصمیم گیری در مورد محل خرید ملک بعدی یک تصمیم مهم است. آیا باید خانه ای نزدیک به خانواده خود داشته باشید؟ یا اینکه یکی را در ساحل، کوهستان یا شهری که دوست دارید ترجیح می دهید؟ مهم است که در مورد مکان ها با همسر و سایر اعضای خانواده که ممکن است در این تصمیم مشارکت داشته باشند صحبت کنید. از آنجا، زمانی را صرف تحقیق در مورد بهترین محله های محلی کنید. با یک مشاور املاک محلی شریک شوید تا بهترین مناطق را برای خانه دوم پیدا کنید.

با بالا رفتن نرخ ها، پرداخت های وام مسکن به وضوح افزایش می یابد و مقرون به صرفه بودن را با چالش مواجه می کند. یکی از راه‌های حل این مشکل برای خریداران، طولانی‌مدت است. این می تواند به شما امکان دهد حتی با نرخ کمی بالاتر پرداخت کمتری داشته باشید.

ممکن است قبلاً بدانید که بسیاری از اصطلاحات مربوط به املاک و مستغلات برای تسلط بر آن وجود دارد. به یاد داشته باشید که بسیاری از این اصطلاحات دارای تعاریف قانونی حساس هستند و اغلب با یکدیگر ترکیب می شوند. به عنوان مثال، بسیاری از خریداران به طور کامل تفاوت بین ارزیابی و بازرسی را درک نمی کنند. اگر با فروشنده ای تماس بگیرید و در مورد نتایج ارزیابی در زمانی که واقعاً قصد ارجاع به نتایج بازرسی را داشتید، ممکن است به موقع پاسخ مورد نیاز خود را دریافت نکنید.

نسبت هزینه مسکن که به آن نسبت جلویی نیز می گویند، درصدی است که با تقسیم هزینه های مسکن وام گیرنده بر درآمد قبل از مالیات آنها تعیین می شود. در ابتدایی ترین حالت، این یک عدد ساده است که نشان می دهد چقدر از درآمد شما صرف پرداخت مسکن می شود و پرداخت وام مسکن، بیمه، مالیات و موارد دیگر را در نظر می گیرد. وام دهندگان وام مسکن از این نسبت برای کمک به تعیین اینکه آیا خریدار خانه واجد شرایط وام رهنی است یا خیر استفاده می کنند.

اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، هزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این که چقدر برای ملک پرداخت خواهید کرد، چه مدت مالک آن خواهید بود و چقدر می توانید از آن درآمد داشته باشید، قبل از پریدن باید وزن شود.

حتی اگر خانه خود را نمی فروشید، به این معنی نیست که از آماده شدن برای بازدید ارزیاب صرف

خرید آپارتمان در رودهن 

نظر کنید. هر چه ارزش بازار منصفانه خانه شما بالاتر باشد، می توانید از سهام بیشتری برای تامین مالی خود استفاده کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که از نکات زیر استفاده کنید تا مطمئن شوید که خانه شما به طور منطقی ارزیابی شده است.

پیش فروش منطقه 22 

وقتی نوبت به فرآیند ارزیابی خانه می رسد، مهم است که ارزش گذاری ها را به متخصصان بسپارید. اگر به نظر حرفه ای (یا نظر دوم) در مورد ارزش ارزیابی شده خانه نیاز دارید، به احتمال زیاد، مشاور املاک شما می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند. به عنوان مرجع، عواملی که متخصصان به عنوان بخشی از چک لیست ارزیاب هنگام ارزیابی داخلی و خارجی یک ملک و تعیین ارزش ارزیابی خانه در نظر می گیرند، می تواند شامل موارد زیر باشد، اما محدود به آنها نیست:

سرمایه گذار کسی است که سرمایه خود را در خرید ملک سرمایه گذاری می کند تا از طریق اجاره یا فروش ملک، بازده سرمایه گذاری خود را بدست آورد. در املاک مسکونی، این می تواند به صورت املاک تک خانواده یا چند خانواری باشد که قصد دارند به افراد دیگری اجاره کنند تا در آن زندگی کنند.

پیش خرید آپارتمان در چیتگر 

اجاره نامه ای که در آن پرداخت اجاره شامل خدمات دیگری مانند خدمات آب و برق، تعمیر و نگهداری و خدمات حذف چمن/برف می شود. مالک این هزینه ها را می پردازد و در اجاره نامه به مستاجرین می سپارد. این می تواند برای مستاجرین یک مزیت باشد زیرا از پرداخت این هزینه های اضافی صرفه جویی می کند، اما ممکن است صاحبخانه بیش از آنچه در واقع برای این خدمات پرداخت می شود، هزینه کند.

در هر ایالت، یک مشاور املاک و مستغلات باید «مجوز خود را با یک کارگزار مجاز آویزان کند». در صورت بروز هرگونه اختلاف، کارگزار مسئولیت قانونی نماینده را بر عهده می گیرد و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که معاملات املاک و مستغلات با قوانین ایالتی و فدرال مطابقت دارد.

وقتی صحبت از خرید و فروش خانه می شود، همه چیز نسبی است. هنگام خرید چقدر باید پرداخت کنید؟ هنگام فروش چقدر باید درخواست کنید؟ ارزش واقعی یک خانه چقدر است؟ پاسخ ها همه به تعدادی از عوامل نسبی بستگی دارد که بر اساس مکان، زمان سال، روند بازار املاک و مهمتر از همه، مقایسه املاک و مستغلات متفاوت است.

آیا به خانه‌ای خیلی کوچک برخورد کرده‌اید که نمی‌توانید نیازهای مرتبط با بیماری همه‌گیر خود را برآورده کنید؟ زندگی با پدر و مادرت؟ آیا می توانید محل زندگی خود را به دلیل شغل خود انتخاب کنید؟ اگر چنین است، ممکن است درباره داشتن خانه اول یا بعدی خود رویاپردازی کنید. جستجو برای یک خانه جدید ممکن است مانند یک سفر طولانی و طاقت فرسا به نظر برسد – شاید آنقدر دلهره آور باشد که راه هایی برای جلوگیری از برداشتن اولین قدم ها پیدا کنید. اما حقیقت این است که خرید خانه نباید آنقدر که فکر می کنید طولانی باشد.

هنگامی که برای خرید خانه در بازار هستید ، عوامل مهم زیادی باید در نظر گرفته شوند که به راحتی فراموش کردن خانه تنها یک بخش از معادله است. به قول معروف “موقعیت، مکان، مکان – که همه چیز است” نیز وجود دارد. پیدا کردن محله مناسب بخش مهمی از خرید خانه است.

هنگام انتخاب همکاری با مدیر املاک برای مراقبت از املاک سرمایه گذاری شما، هم مزایا و هم معایب وجود دارد. قبل از استخدام مدیر املاک، مزایا و معایب، بودجه و نیازهای شخصی خود را در نظر بگیرید.

اکنون می‌توانید تقریباً هر چیزی را که می‌توانید رویای آن را بخرید، از لباس گرفته تا مواد غذایی و حتی اتومبیل، به صورت آنلاین خریداری کنید. اما آیا می توان مراحل خرید خانه را از روی مبل راحتی طی کرد؟ بله، شما می توانید یک خانه را به صورت آنلاین خریداری کنید – و در برخی شرایط، بسیار منطقی است. فرض کنید در حال دور شدن از محل سکونت فعلی خود هستید.

محدودیت‌های سند می‌تواند بر نحوه استفاده، تزئین و لذت بردن از خانه‌تان تأثیر بگذارد. قبل از ارائه پیشنهاد برای خانه، مطمئن شوید که قبل از خرید هرگونه محدودیت سندی را که با آن مواجه خواهید شد را مطالعه کرده و کاملاً درک کرده اید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید متوجه شوید که خانه دارای محدودیت قانونی است یا خیر.

خانه‌های جدید برای ماندگاری ساخته می‌شوند، بنابراین صاحبان خانه‌هایی که املاک نوساز خریداری می‌کنند، اغلب با هزینه‌های نگهداری ماهانه کمتری روبرو هستند. بر اساس نظرسنجی مسکن آمریکا، 26 درصد از صاحبان خانه ها 100 دلار یا بیشتر در ماه برای هزینه های نگهداری هزینه می کنند.

به طور معمول، وام دهنده شما از شما می خواهد که برخی از اسناد مالی را هنگام درخواست پیش تایید ارائه دهید. داشتن این اطلاعات در دسترس و آماده برای اسکن می تواند روند پیش تایید را تسریع کند. معمولاً به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

وقتی تصمیم به خرید خانه می گیرید، سوالات زیادی در مورد اندازه، موقعیت مکانی و امکاناتی که به دنبال آن هستید باید از خود بپرسید. جزئیات آنچه از یک خانه می خواهید و نیاز دارید یک مرحله مهم در فرآیند خرید خانه است، زیرا به شما در انتخاب خانه مناسب کمک می کند.

اگر خانه شما برای مدت طولانی در بازار مانده است، همیشه دلیل آن مشخص نیست. این به این دلیل است که عوامل زیادی تعیین می کنند که خانه شما با چه سرعتی به فروش می رسد. محله شما، وضعیت فعلی خانه شما و شرایط بازار، همگی نقش دارند.