کریستیانو رونالدو؛ حقایقی جالب در مورد زندگی شخصی مشهورترین فوتبالیست معاصر

کریستیانو رونالدو؛ حقایقی جالب در مورد زندگی شخصی مشهورترین فوتبالیست معاصر

شاید بشه کریستیانو رونالدو رو بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان دونست که تازگیاً در لباس تیم فوتبال رئال مادرید تونست پنجمین توپ طلای خود رو هم دریافت کنه.
اون در سراسر جهان طرفداران بسیاری داره و همه سبک بازی کردن اونو دوست دارن. اون همراه با حریف دیرینه اش لیونل مسی تو یه دهه گذشته دنیای فوتبال رو به تصرف خود درآورده ان و هر یک پشت سر هم رکوردهای مختلفی رو شکسته ان. اما تا حالا با خود فکر کردین که چقدر در مورد این فوتبالیست سرشناس پرتغالی میدونید؟ در ادامه این مطلب واقعیات و رازهایی رو در مورد زندگی کریستیانو رونالدو به شما میگیم که شاید از اونا بی اطلاع بودین.

۱-اون رابطه های زیادی داشته

شاید رونالدو با رودریگز بسیار خوشحال باشه اما ایشون با بعضی از شناخته شده ترین زنان هالیوودی هم رابطه داشته.
شایعه هایی در مورد رابطه اون با مدلا و ستاره های جوون هالیوودی وجود داشته و بارها خبرهایی از خیانتش منتشر شده.
یکی از سلبریتیایی که براساس این شایعات با رونالدو همنشینی داشته پاریس هیلتون بوده که در سال ۲۰۰۹ تو یه کلوب شبونه در لس آنجلس با رونالدو آشنا شده.
براساس گفته های منابع اطلاعاتی رونالدو در اول واسه نزدیک شدن به این سلبریتی مشهور شک داشته اما وقتی که این دو شروع به صحبت کردن کردن رونالدو هم استرس قبلی رو نداشت. در سال ۲۰۱۰، رونالدو توجه خود رو معطوف دوست و دشمن قبلی پاریس هیلتون یعنی کیم کارداشیان کرد.

براساس ادعای روزنامه سان این دو یه شام بسیار عاشقونه داشته و در سفری که با هم به اسپانیا داشتن نشونه هایی از رابطه نزدیک بین این دو دیده می شد.
علاوه بر این رونالدو به مدت ۵ سال با آیرینا شایک، مدل معروف روسی رابطه داشت اما وقتی که فهمید رونالدو مخفیانه به دختران زیادی پیام میده رابطه اش رو با اون قطع کرد.
بر خلاف این که ً ایشون با جورجینا رودریگز خوشحال و خوشبخت بنظر می رسه اما ناتاشا رودریگز ادعا کرده که در این مدت،رونالدو با ایشون هم رابطه داشته.
ناتاشا در این باره به روزنامه سان گفته که احساس می کنه از اون سوء استفاده شده اما بودن با رونالدو واسه اون مانند یه رویا بوده.

۲-سیاههای مالی اون کمی مشکل داره

دولت پولش رو می خواد! در تابستون سال ۲۰۱۷، سازمانای مالیاتی اسپانیا کریستیانو رونالدو و وکلای ایشون رو به فرار مالیاتی متهم کردن. براساس گزارش مجله فوربس، رونالدو به ارائه اطلاعات نادرست در مورد درآمدش بین سالای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ و تلاش واسه گم کردن رد درآمدهایش از راه به کار گیری شرکتای بیرون مرز کشور اسپانیا متهم شد.
اگه این اتهامات به اثبات برسه امکان داره ایشون به زندان فرستاده شه.
تیم حقوقی رونالدو اصرار دارن که ایشون هیچ خطایی انجام نداده. وکیل اون بعد از حضور اولیه در دادگاه در جولای ۲۰۱۷ در این باره به روزنامه گاردین اینجور گفت:” رونالدو هیچ قانونی رو زیر پا نگذاشته س،تنها کاری که اون کرده دنبال کردن معیارهاییه که بازرسان مالیاتی از اونا خوششون نمیاد”.

رونالدو هم در برابر دادگاه اعلام کرده که از قوانین مالیاتی اسپانیا چیز زیادی نمی دونه. ایشون در این باره اینجور گفت:” من چیز زیادی در مورد این قضیه نمی فهمم. من فقط شش سال درس خوندم و تنها کاری که بلدم فوتبال بازی کردنه. اگه مشاورانم به من بگن که کریس همه چیز خوبه من حرف اونا رو باور می کنم. من به مشاورانم اعتماد دارم و می دونم که بهترینن. من پول خوبی به اونا میدم تا بهترین کار ممکن رو واسه من بکنن. من همه چیز رو به اونا سپرده ام”.

۳- پدر بودن اونو تغییر داده

شاید در رابطه های عاشقانه اش کمی خودسر و چموش باشه اما رونالدو ثابت کرده که بابایی فوق العاده س. اون هیچ وقت از پسرش، رونالدو جونیور دور نمی شه و اکانتای رسانه های اجتماعی اون پره از عکسایی که اون با خونواده و پسر بزرگش گرفته. ایشون گفته که پدر شدن همه چیز رو در مورد اون تغییر داده. ایشون در مصاحبه با روزنامه آیریش میرور در این مورد اینجور گفته:” این که کسی خون شما رو در بدن خود داشته باشه فوق العاده س، احساس بی نظیریه… دوستانم ازم می پرسن که میخوای فرزندان بیشتری داشته باشی و من همیشه جواب مثبت میدم، آری فرزندان بیشتری می خوام، این بهترین چیزیه که شما می تونین تو زندگیتون داشته باشین”. رونالدو تا حالا درباره مادر کریستیانو جونیور چیزی نگفته س.

ایشون دراین مورد میگه:” مردم حدس میزنن که با این زن یا اون زن بوده ام یا شاید پای یه مادر اجاره ای در میونه. من هیچ وقت به کسی نگفته ام و نخوام گفت. وقتی که کریستیانو بزرگ شد به اون می گم که چه کردم، چه حسی داشتم، همه چیزایی که تو ذهن من گذشته س. بعضی از بچه ها هیچ وقت نمی تونن والدین خود رو بشناسن، نه پدر و نه مادرشون رو. داشتن پدر کافیه”.

۴- اون واقعاً مرد خونواده س

خونواده رونالدو در سال ۲۰۱۷ شاخه های زیادی پیدا کرد.
در ماه ژوئن اون و رودریگز از راه رحم اجاره ای صاحب یه دوقلو شدن؛ یه دختر و پسر به اسمای متئو و ایوا. رونالد بدون این دست اون دست کردن پس از بدنیا اومدن بچه هاش در حساب توئیتری خود اینجور نوشت:” از این که تونستم دو عشق جدید زندگی ام رو در آغوش بگیرم بسیار خوشحالم”. تابستون امسال هم رونالدو اعلام کرد که رودریگز بارداره و بعد ایشون در ماه نوامبر یه دختر بدنیا آورد.ایشون در حساب اینستاگرامی خود پس از تولد فرزندش اینجور نوشت:” آلانا مارتینا همین الان به دنیا اومد! ما همه خیلی خوشحالیم”. این پدر فوتبالیست همیشه در خارج و داخل زمین فوتبال چهار فرزندش رو همراه داره.
در نوامبر ۲۰۱۷، پسر ارشد هفت ساله اون تو یه ویدیو تبلیغاتی واسه لباسای جین مخصوص رونالدو با پدرش همراه بود.

۵- اون آرزو می کنه پدر متفاوتی داشت

اطلاعات زیادی در مورد خوزه دینیس آویرو، پدر رونالدو، در دست نیس اما به ادعای روزنامه سان ایشون سرایدار یه مدرسه بوده و در همون زمان رونالدو دوران کودکی خود رو مشغول بازی فوتبال بود و رونالدو همیشه به خاطر شغل پدرش خجالت می کشیده. ایشون پدر مرحوم خود رو یه مرد گوشه گیر و منزوی می نامد و شایعه هایی در مورد اعتیاد اون به الکل هست.
به خاطر همین کریستیانو رونالدو هیچ وقت سمت مشروبات الکلی نمی ره چون به خاطر اعتیاد پدرش از این موضوع خاطره خوشی نداره. رونالدو در مصاحبه با روزنامه سان در این مورد اینجور گفته:” پدر من وقتی مست می کرد بسیار بامزه می شد اما من تنونستم واقعاً و از ته قلبم اونو بشناسم. نمی دونم به چه دلیل مست می کرد.
شاید از زندگی اش خسته شده بود. من دوست داشتم پدر متفاوتی داشته باشم، بابایی که بیشتر حضور داشت و می تونست حالا تماشاگر موفقیتام باشه”.

مقاله دیگر :   راهنمای تحصیل ارزان و به زبان انگلیسی در دانشگاه کویمبرا پرتغال

پدر رونالدو در سال ۲۰۰۵ درگذشت اما رونالدو همیشه تلاش کرده تا یاد اونو زنده نگه داره، مخصوصا واسه بچه هاش. در اکتبر ۲۰۱۷، ایشون عکسی رو در حساب اینستاگرامی خود قرار داد که در اون همراه با پسر بزرگ و دو نوزاد خود دور عکسی از پدربزرگشان گرد هم اومده بودن. در زیر این عکس به زبون پرتغالی نوشته شده بود:” تو واسه همیشه در کنار ما هستی”.

۶- اون در سن ۱۵ سالگی جراحی قلب انجام داده

شاید امروزه رونالدو نماد سلامتی کامل جسمی باشه اما همیشه اینطور نبوده. براساس مصاحبه ای که ایشون در سال ۲۰۰۹ با دیلی میل انجام داد گفت که در سن ۱۵ سالگی مجبور شده جراحی قلب بکنه. دولورس، مادر رونالدو هم در این باره گفته:” قلب اون وقتی که نمی دوید زیادتر از اندازه تند می زد. قبل ازاین که بفهمیم اون واقعاً چه مشکلی داره نگران بودم که نکنه اون دیگه نتونه فوتبال بازی کردن رو ادامه بده. اما درمان خوب پیش رفت و بعد از چند روز اون دوباره به تمرینات برگشت… انگار این جراحی باعث شد ایشون حتی بتونه سریع تر از قبل بدود!”.

۷- اون در مورد کارای خیریه بسیار فعاله

کمکای خیریه و بشردوستانه رونالدو معمولاً در پشت تصویر پر زرق و برق و علاقه اش به ماشینای اسپرت لوکس گم می شه اما رونالدو با قلبی مهربون و جیبی پر از پول از عهده هر کاری برمیاد. براساس گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز در سال ۲۰۱۴، این مهاجم سرشناس وقتی که باخبر شد خونواده یه پسربچه ۱۰ ساله واسه جراحی مغز اون کمک جمع آوری می کنن ایشون نه فقط کفشا و لباس ورزشی خود رو اهدا کرد بلکه چکی به مبلغ ۸۳٫۰۰۰ دلار واسه هزینه جراحی نوشته و هزینه درمانا و مراجعات بعدی این کودک رو هم متقبل شد.
هم اینکه ایشون در سال ۲۰۰۸، مبلغی که در جریان یه دعوای قضایی به خاطر توهین از طرف یه مجله بریتانیایی به عنوان جریمه دریافت کرده بود رو به مراکز خیریه شهر زادگاهش اختصاص داد. هم اینکه ایشون مبلغ ۱۶۵٫۰۰۰ دلار رو به یه بیمارستان محلی تخصیص داد تا مرکزی واسه درمان بیماران گرفتار به سرطان بسازن.

اون در مصاحبه ای با روزنامه لس آنجلس تایمز در این باره اینجور گفت:” بابام همیشه به من می گفت وقتی که به بقیه کمک کنی خدا دو برابر اونو به تو بازخواهد گردونه. و این دقیقا همون چیزیه که واسه من اتفاق افتاده. هر وقت من به کسایی که نیازمند بودن کمک کردم خدا بیشتر از قبل به من کمک کرده”. در سال ۲۰۱۷، رونالدو یکی از لباسای خود رو به یه حراجی داد تا پول حاصل از فروش اون واسه کمک به یه مرکز نگهداری از ۸۰ سگ بی خانمان هزینه شه.

۸- اون واسه بدن آماده اش بسیار سختی کشیده

گرفتن فیزیک بدنی مانند اون چه رونالدو داره کار ساده ای نیس اما اگه شمام می خواین اینجور بدنی داشته باشین رونالدو روش رسیدن به اونو به شما نشون داده. براساس ادعای روزنامه دیلی میل رونالدو بر نظم تاکید زیادی داشته و اهدافش رو به طور مرتب و با صبر دنبال می کنه.
ایشون میگه که نباید از زیر تمرینات در رفت و باید یه همراه داشت که در سطح مشابهی باشه تا انگیزه شما واسه ادامه تمرینات شدید حفظ شه.
ایشون گفته که خواب واسه ورزشکار خیلی با اهمیته چون ماهیچه های آسیب دیده در زمان خواب بازسازی می شن.

رژیم غذایی هم به همون اندازه مهمه.

رونالدو میگه که روزی ۶ وعده سبک غذا می خوره. هم اینکه ایشون گفته که نباید اهمیت ترکیب مناسب تمرینی رو ندیده گرفت. اون هنگام ورزش کردن موزیکای سبک هیپ هاپ و reggaeton رو بهتر می دونه. علاوه بر این رونالدو ریلکس کردن رو هم بسیار مهم می دونه. ایشون گفته که بهترین راه ریلکس کردن در کنار ورزش و تمرینات سخت اینه که یه مدت از روز خود رو به همراهی با خونواده و دوستان اختصاص بدین.

۹- اون به تجاوز جنسی متهم شده

براساس ادعای یه مجله آلمانی، ایشون در سال ۲۰۱۰ قبول کرد که به زنی که ادعا می کرد رونالدو بهش تجاوز کرده مبلغ ۳۷۵٫۰۰۰ دلار بپردازه تا اونو از شکایت حقوقی منصرف کنه.
این مجله ادعا کرد که دلایل مستدلی از جزییات توافق دو طرف در خارج از دادگاه واسه سرپوش گذاشتن بر این ماجرا که ً در سال ۲۰۰۹ در لاس وگاس اتفاق افتاده در دست داره.
شرکت مدیریتی رونالدو با نام Gestifute در جواب به این شایعات، همه ادعاها رو کذب و ساختگی توصیف کرد.
در این بیانیه اومده که همه ماجرای ادعایی نشریه آلمانی یه داستان ساختگی بوده و فرد متهم کننده از پیگیری اتهامات دروغین خود صرفنظر کرده.

هم اینکه در این بیانیه اومده که همه این دلایل و مدارک ادعایی تنها چند تیکه کاغذ امضا نشده و ایمیلای رد و بدل شده بین وکلای حقوقی دو طرفه که محتوای اونا هیچ ارتباطی با رونالدو نداره و نمیشه واقعی بودن اونا رو تایید کرد و نامه ای که ادعا می شه قربونی به رونالدو نوشته هیچ وقت به دست ایشون نرسیده.