شیشه لاکوبل ایران لاکوبل

شیشه لاکوبل ایران لاکوبل

شیشه لاکوبل نوعی شیشه تخت است که یک طرف آن نقاشی شده است. در واقع شیشه های رنگ شده معکوس را لاکوبل می نامند. این شیشه ها ظاهر و درخشندگی منحصر به فردی دارند به همین دلیل به عنوان شیشه های تزئینی در طراحی داخلی کاربرد فراوانی دارند. شیشه لاکوبل دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است و در 25 رنگ مختلف موجود می باشد. این شیشه دارای دو نوع شیشه پشتی رنگی مات و یک شیشه پشتی رنگی براق است که به نور اجازه عبور می دهد. ضخامت این شیشه ها از 4 تا 20 میلی متر متغیر است. درب شیشه ای ورودی ساختمان را می توان با فریم های مختلفی ساخت. اسکلت هایی مانند فلز، چوب، آلومینیوم و … از جمله اسکلت هایی هستند که برای ساخت درب های شیشه ای می توان از آنها استفاده کرد. همچنین شیشه های مورد استفاده در این نوع درب ها می تواند از مواد مختلفی ساخته شود که بسته به کاربرد و محل استفاده تعیین می شود. درب های شیشه ای با استفاده از شیشه سکوریت که به شیشه های آینه ای یا شیشه های لمینت، انعکاسی، مات، رنگی و … نیز معروف است از جمله شیشه های قابل استفاده در درب های شیشه ای می باشد. شما میتوانید محصولات مد نظر خود را در iran lacobel سفارش دهید. شیشه Lacobel در دو سطح ایمنی (SAFE و Safe Plus) موجود است و به عنوان شیشه ضد باکتری عمل می کند. این شیشه های پشتی برای اولین بار در کارخانه AGC بلژیک تولید و از بلژیک به ایران وارد شد. در واقع Lacobel علامت تجاری این کارخانه است، اما در ایران این شیشه ها به نام های Lacobel و Metlux شناخته می شوند.

مزایای شیشه لاکوبل

این شیشه از مواد بادوام ساخته شده است. بنابراین، هنگام استفاده از شیشه لاکوبل، دیوارها، درهای کشویی و مبلمان ظاهر اصلی خود را برای سالیان متمادی حفظ می کنند. شیشه لاکوبل ایمن است و در صورت شکستن خرد نمی شود و نمی افتد. تمام رنگ های شیشه لاکوبل سازگار با محیط زیست هستند. آنها با آزاد کردن مقادیر بسیار کمی از ترکیبات آلی فرار (VOC: ترکیبات شیمیایی حاوی کربن که در دمای محیط یا فرآیند تبخیر می شوند) و فرمالدئید، کیفیت هوای داخل خانه را حفظ می کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، این شیشه ها دارای پالت رنگی متنوعی هستند و علاوه بر 25 رنگ موجود، می توان رنگ های دیگری را نیز سفارش داد و شیشه های هم رنگ را ساخت. البته این امکان برای شیشه شفاف و شیشه متالیک وجود ندارد.

شیشه Lacobel در برابر گرما و اشعه UV بسیار مقاوم است. بنابراین، هم برای استفاده در فضای داخلی و هم برای فضای باز مناسب است. همچنین به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، در مناطق مرطوب دچار پوسیدگی، تغییر رنگ و زنگ زدگی نمی شوند. این شیشه ها همچنین در برابر شوک حرارتی مقاوم هستند و به دلیل اینکه در حین تولید نشکن هستند و هفت برابر قوی تر از شیشه های تصفیه نشده هستند. بنابراین در شرایط و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

درب ورودی شیشه ای خانه

درب ورودی ساختمان بسیار مهم است، درب ورودی ساختمان اولین نقطه ای است که قبل از ورود به ساختمان ما را تحت تاثیر قرار می دهد و شروع به خیال پردازی در مورد فضاهای داخل ساختمان می کنیم. درب های ورودی شیشه ای نمونه ای از متریال های زیبا و مدرن هستند که در دکوراسیون داخلی آپارتمان ها به ویژه ساختمان های مسکونی لوکس و مدرن استفاده می شود. این نوع درب ها معمولا در بازار با نام پارتیشن شیشه ای شناخته می شوند. این درب‌ها معمولاً دارای اسکلت فلزی ظریفی به رنگ‌های مشکی، سفید یا نقره‌ای هستند و به‌طور کلی با تمام پوشش‌ها و رنگ‌های دیوار و مبلمان سازگاری دارند.

درب به عنوان ورودی هر مکانی به عنوان عنصری معرف مکان شناخته می شود که می تواند افراد مختلف را به داخل جذب کند و به نوعی مسئولیت پذیرایی را بر عهده دارد. استفاده از درب شیشه ای شفاف و با کاربری آسان می تواند رفت و آمد را آسان کرده و به زیبایی محیط بیافزاید. یکی از پرکاربردترین درب ها در ساختمان ها یا مغازه ها درب شیشه ای است. این درب ها به دلیل استفاده از متریال شیشه ای دارای مزایای منحصر به فردی هستند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهایی مانند ساختمان های اداری، مسکونی یا تجاری، درب های شیشه ای هستند که در اندازه های مختلف قابل استفاده هستند. این درب ها به لطف زیبایی خود قادرند نمای ساختمان مورد نظر را مدرن و جذاب کنند. با توجه به اینکه متریال اصلی این درب ها شیشه می باشد، در انواع مختلفی دیده می شوند که با توجه به نیاز ساختمان می توان از آنها استفاده کرد. بنابراین کاربرد آنها نیز به دلیل تنوع زیاد درب های شیشه ای بسیار زیاد است و می توان از آنها در مکان های مختلف استفاده کرد. جنس بدنه این درب شیشه ای بوده و محل استفاده عموماً در ورودی ساختمان و یا ورودی راهروها می باشد.

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد. چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است. دستیابی به این آینده درخشان در سایه تلاش فراوان مدیران و متخصصان واجد شرایطی که در درون سازمان رشد و پیشرفت می کنند امکان پذیر خواهد بود و رشد و توسعه سازمان را تضمین می کند. صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران با نام ثبت شده شیگراهان هنر جهان و شماره ثبت 555915 فعالیت می کند. از جوایز و نمونه کارهای اجرایی صنعت شیشه و آینه لاکوبل ایران در زمینه شیشه و خدمات آن می توان به تولید شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت 4 تا 20 میلی متر با گستره رنگی وسیع و تحویل آن مطابق با کیفیت رنگ اشاره کرد. انواع آینه های تولیدی صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل شامل آینه های تزئینی و آینه های شیشه ای در رنگ های دودی، مسی، برنزی، سفید، ونیزی، بنفش، طلایی و آبی می باشد.

مقاله دیگر :   تبلیغات خلاقانه در وب سایت ها به کسب و کار شما