مزایای ساندویچ پانل دیواری و سقفی چیست ؟ + { قیمت به روز 1401}

مزایای ساندویچ پانل دیواری و سقفی چیست ؟ + { قیمت به روز 1401}

 

از ورق آلومینیوم بیشتر در محیطهای صنعتی که با مواد شیمیایی اسیدی و بازی کار میشود و امکان ساطع شدن گاز و بخارات اسیدی و قلیایی بسیار زیاد است استفاده میشود. جهت تنظیم دانسیته فوم هم از گاز B141 استفاده میشود. همان طور که واقفید امروزه در ساخت ساختمان ها، ویلاها، آزمایشگاه و بیمارستان، ساختمان های صنعتی و سوله ها از ساندویچ پانل و سازه های پیش ساخته جهت سرعت بخشیدن به انجام پروژه و کاهش هزینه ها استفاده می شود. چرا مصالح پیش ساخته ؟ سوله صنعتی و تولید و انبار کارگاهها ساختمان پیش ساخته و کانکس و… ماموت تولید کننده ساندویچ پانل سقفی … ساندویچ پانل های سقفی با طرح شادولاین ذوزنقه، به صورت دو رو ورق آلوزینک و یا یک رو آلوزینک یک رو فویل یا گالوانیزه تولید می گردد. در این صورت مجبور نخواهد شد در مدت کوتاهی نسبت به تعمیر و یا تعویض آنها اقدام نماید. ناگفته نماند که مواد دو لایه ای که در دو طرف عایق مرکزی قرار گرفته اند می توانند از مواد مختلفی مانند گالوانیزه ، آلوژینک ، نایلون یا کاغذ ساخته شوند.

سقف زیپ پانل

پانل های ساندویچی یکی از طراحی های نوین در مصالح ساختمانی است که بیشتر به منظور عایق بندی حرارتی و صدا مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از پانل ها به دلیل ضخامت بیشتر مقاومت بیشتری داشته همچنین به دلیل ضریب هدایت حرارتی پایین از نوع بهترین عایق های صنعتی جهت پوشش دیوار و سقف ساختمان های اداری، مسکونی و یا صنعتی می باشد. فوم جامد سقف زیپ پانل در مقابل حلال ها ، روان کننده ها ، روان کننده ها ، روغنهای معدنی ، اسیدها و بازهای رقیق و دود نامناسب کارخانجات و همچنین قارچها و میکروبها مقاوم بوده و به هیچوجه نمی پوسد. فوم پلی استایرن اکسترود شده. در این روش یک دستگاه کانتینیوس وجود دارد که دو ردیف رول گیر یا رول باز کن دارد که یک ردیف مربوط به ورق روی پانل و یک ردیف مربوط به ورق زیر پانل میباشد, همچنین دو ردیف غلطک و دستگاه رول فرمینگ دارد که ورق رویه یا زیره ی پانل را فرم دهی میکند, سپس یه اپراتور شیت های 2 یا 3 متری فوم پلی استایرن را میان دو لایه از ورق های شکل دهی شده و چسب خورده قرار میدهد و دستگاه پانل را به هم میچسباند و تحت پرس قرار میدهد و در انتها پانل را به قطعات مورد سفارش برش میدهد.

 

همچنین در برابر عدم انتار شعله های آتش نیز نقش بسزایی دارند. اولین مورد در رابطه با کاربردهای فایبرگلاس را میتوان به استفاده از آن در مخازن آب و اسید دانست که همواره در جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی نقش بسزایی دارد و کابردی چندین ساله در صنعت کشور دارد. اینکه مکانی که ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرارخواهند گرفت برای چه کاری در نظر گرفته شده است . ساندویچ پانل یکرو ورق ماموت همانطور که از نامش پیداست دارای یکرو ورق میباشد و معمولا شر کتهای خریدار این نوع ساندویچ پانل به علت قیمت پایین آن نسبت به دیگر ساندویچ پانل ها است آن را خرید می کنند و مناسب برای سالن های است که بعد از پوشش سقف سوله از زیر کوب استفاده خواهند کرد . بعد از آن تمام مراحل اجرای ساندیوچ پانل در جایگاه خود قرار گیرد و جوش داده شدند باید ساندویچ پانل هایی را که تهیه شده بر روی آنها نصب کرد. پس باید در زمان خرید آن به این نکته دقت کرد. درهنگام نصب پانل باید از پیچ های واشر دار مخصوص استفاده کرد.

پوشش سقف ایستادرز

از مهم ترین کاربرد های ساندویچ پانل می توان استفاده آن در کف سردخانه اشاره کرد که آجر این قابلیت را ندارد، زیرا سرد خانه ها دمای بسیار کمی دارند که آجر توانایی تحمل این دما را ندارد. عملکرد این دستگاه به این شکل است که ابتدا ورق ها توسط رول فرمینگ برش داده می شوند و سپس لایه های بیرونی پانل را تحت پرس قرار می دهند.در مرحله بعد بین این دو ورق فوم پلی اورتان تزریق کرده و سپس با دادن گرما و بعد هم خنک کردن، فوم را خشک خواهند کرد. برای نصب این نوع پوشش سقف ایستادرز از ساندویچ پانل ها ابتدا یک سازه به پیچ متصل شده و بعد از آن پانل بعدی روی آن قرار می گیرد به نحوی که پیچ ها قابل مشاهده نیستند و به همین دلیل به آنها ساندویچ پانل پیچ مخفی می گویند. این محصول متشکل از سه لایه ورق که یک لایه عایق میانی از جنس پلی اورتان است، از این رو عایق های صوتی و حرارتی خوبی به شمار می روند. جنس ورق های پوششی می تواند از ورق گالوانیزه ساده یا رنگی ، آلومینیوم ساده یا رنگی ، فویل ، آلومینیوم و یا کاغذ کرافت باشد.

مقاله دیگر :   پنل پیامکی چیست؟ انتخاب بهترین پنل SMS

 

ساندویچ پانل کلین روم ماموت به علت بهداشتی بودن و شرایط خاص معمولا و ترجیحا به رنگ سفید یا نقره ای میباشد . ماموت تولید کننده ساندویچ پانل کلین روم … تولید ساندویچ پانلها تماماً اتوماتیک است و در واقع، همهی مراحل آن توسط دستگاه و ماشینآلات انجام میشود. ساندویچ پانل ضد آتش ماموت با پوشش دورو ورق گالوانیزه وآلوزینک ۰/۵ میلیمت ر – با فوم پلی اورتان با دانسیته ۴۸ کیلوگرم در مجتمع صنعتی ماموت تولید میشود . با توجه به این مقایسه های جانبی ورق ذوزنقه ایبه ادولاین ورقبه برگه گزارش یا ورق شستشو با پر کردن فضاهای خاص و گسترش سطوح ساندویچ ها ، به افزایش تنوع این نوع مصالح ساختمانی کمک می کند. این سازه ها در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون مقاومت بالایی داشته، نیاز به قالب بندی نداشته و دارای قابلیت شستشو نیز می باشد. وبرای زیبایی بخشید ن به سوله و ساز از دارای پیچ مخفی میباشد . ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی ماموت در رنگهای متنوع و زیبایی تولید میشوند از جمله پانل دیواری پیچ مخفی سفید – پانل دیواری پیچ مخفی آبی – پانل دیواری پیچ مخفی سبز – پانل دیواری پیچ مخفی قرمز – پانل دیواری پیچ مخفی قهوه ای – پانل دیواری پیچ مخفی نقره ای – پانل دیواری پیچ مخفی زرد – پانل دیواری پیچ مخفی صورتی – پانل دیواری پیچ مخفی پرتقالی و …

 

 

خرید زیپ پانل در تبریز

ساندویچ پانل ضد حریق ماموت هم مانند دیگر ساندویچ پانل ها در رنگهای گوناگون تولید میگردد. ماموت تولید کننده ساندویچ پانل پلاستیسول … تولید ساندویچ پانل/نصب پنل مامو ت/قیمت روز کانکس فروش مستقیم ساندویچ پانل پلی یورتان و کانکس ماموت ، به قیمت … ماموت تولید کننده ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی … ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی ماموت در ضخامت های – ۵ سانت با دو رو ورق گالوانیزه و آلوزینک ۵ دهم تولید میشوند . ماموت تولید کننده ساندویچ پانل یکرو ورق … تولید میشود و دارای رنگهای متنوعی مانند پانل یکرو ورق سفید – پانل یکرو ورق آبی – پانل یکرو ورق سبز- پانل یکرو ورق نقره ای – پانل یکرو ورق صورتی – پانل یکرو ورق زرد و … خرید زیپ پانل در تبریز ساندویچ پانل یکر ورق ماموت که فقط سقفی تولید میشود در ضخامت های ۴ سانت – ۵ سانت – ۶ سانت – ۸ سانت و… پانل های اکونومی معمولا در ضخامت ۴ سانتی متر تولید می شوند و روی آن ها از ورق های رنگی گالوانیزه و زیر آن ها از کاغذ های ضد آب استفاده می کنند. ساندویچ پانل ضد آتش ماموت برای پوشش سقف و سالن هایی که دران احتمال آتش سوزی و حریق دارد استفاده می شود برای پوشش سقف و دیوار سالن های پتروشیمی – پانل ضدحریق برای پوشش سقف ودیوار سالن های تولید مواد شیمیایی – و…

 

پوشش سقف و دیوار بسته بندی قارچ قابل استفاده میباشد . ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی ماموت دارای مشخصات فنی خاص و مورد تایید میباشد که وقتی ساندویچ پانل های دیواری در کنار هم چفت میشوند به طور کامل آببند و قفل میگردند. ساندویچ پانل پلاستیسول ماموت که فقط دراین شرکت تولید میشود و دارای مشخصات فنی خاصی میباشد . ساندویچ پانل طرح چوب یکی از نمونههای ساندویچ پانل دیواری است که برای زیبایی بخشیدن به فضای موردنظر و یا به عنوان دیوار غیر باربر در ساختمان استفاده میشود. دستیابی به فضای مفید بیشتر به علت ضخامت ناچیز و سبکی از مزایای این پانل ها می باشد. اغلب پنل های ساندویچی دیواری پلی اورتان تزریقی در ضخامت 10 سانتی متر تولید میشود و بیشتر از آن، نه نیاز بازار بوده و نه مصرف قابل توجهی دارد. و 12 سانت و 15 سانت با عایق پلی اورتان دانسیته 40 کیلوگرم تولید میشود . که هر طرح ساندویچ پانلی ذوزنقه شامل عایق های ؛ پلی اوریتان , پلی استایرن و پشم سنگ و از طرفی طرح کاشی ساندویچ پانل نیز با عایق پلی اورتان تولید می شوند . کشورهایی که از عایق پشم سنگ استفاده … میزان ذخیره انرژی به واسطه بهره بردن از عایق های حرارتی به عواملی چون نوع ساختمان، شرایط آب و هوایی و جنس عایق به کار رفته وابسته است.