راه اندازی بک لینک

راه اندازی بک لینک

راه اندازی بک لینک

اگر میخواهید وبسایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجوی گوگل رتبه بالایی داشته باشد باید بدانید که این کار نیازمند تلاش مداوم است.

 

استفاده از یک شبکه بلاگ خصوصی یا پی بی ان یکی از بسیاری از تاکتیک های جستجوگرها است که برای دور زدن تلاش های بلند مدت مورد نیاز برای رتبه بندی بسیار در صفحات نتایج جستجو استفاده می شود.

 

نظرات مختلفی در مورد استفاده از این نوع شبکه ها وجود دارد زیرا از نظر فنی در منطقه خاکستری بین استراتژی های کلاه سیاه و سفید قرار می گیرند. با این حال, اگر شما مراقب باشید و شما می دانید چه شما انجام می دهند, وبلاگ خصوصی جستجوگرها شبکه می تواند بسیار موفق.

 

اما یک شبکه وبلاگ خصوصی است? ادامه مطلب را بخوانید تا در مورد چگونگی راه اندازی یک پی بی ان و اینکه چگونه می تواند به طور بالقوه برای رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت شما مفید باشد تا زمانی که به کاری که انجام می دهید توجه کنید.

 

یک شبکه وبلاگ خصوصی است?

 

شبکه بلاگ خصوصی شبکهای از وبسایتها است که برای ایجاد پیوند برای افزایش قدرت دامنه سایتهای پولی شما در موتورهای جستجو استفاده میشود. استفاده از شبکه های وبلاگ اغلب به عنوان بهترین راه برای ایجاد شیره لینک به وب سایت های شما و افزایش رتبه بندی شما در نظر گرفته می شود.

 

برای وارد شدن به ریگ همه, یک وب سایت شبکه ای از وب سایت هایی که لینک به وب سایت اصلی دیگر است, چه مردم یک “سایت پول”پاسخ. سپس این سایت ها به وب سایت اصلی پیوند داده می شوند و از نظر موتور جستجو اعتبار بالایی در جستجوگرها دارند.

 

به عبارت دیگر داشتن شبکه های وبلاگ خصوصی به سایت پول شما کمک می کند تا در صفحات جستجوی گوگل رتبه بالاتری داشته باشد. سایت های پی بی ان با استفاده از دامنه های منقضی شده ساخته می شوند که در مورد جستجوگرها از قدرت بالاتری برخوردار هستند زیرا با گذشت زمان بک لینک های زیادی ایجاد می کردند.

 

توجه به این نکته مهم است که این سایت های جانبی نباید به یکدیگر متصل شوند. اگر این کار را انجام دهند این یک راه ساده برای پیدا کردن توسط گوگل و جریمه شدن یا ایندکس شدن است (این بدان معناست که سایت شما اصلا در گوگل رتبه بندی نمی کند).

 

چیزی که در مورد داشتن یک شبکه سودمند است این است که شما خودتان خرید رپورتاژ پی بی ان این سایت ها را خریداری کرده اید, شما کنترل کاملی بر روی این سایت ها دارید تا بتوانید به دلخواه خود برای بهبود رتبه جستجوگرها تنظیم کنید. به عنوان مثال می توانید متن لنگر لینک ها را تغییر دهید تا به عنوان یک محدوده طبیعی ظاهر شود که گوگل انتظار دارد به طور طبیعی به هر سایت معتبر پیوند دهد.

چگونه این شبکه در واقع کار?

وب سایت پی بی ان از طریق مفهوم حقوق صاحبان سهام لینک کار می کند. همه پیوندها نمی توانند ارزش یکسانی داشته باشند اما اگر سایتی با پروفایل بک لینک محکم به سایت اصلی پول شما پیوند داشته باشد باعث می شود سایت شما برای گوگل معتبرتر به نظر برسد. سپس این به شما رتبه بالاتری در صفحات نتیجه موتور جستجو می دهد. راه اندازی پی بی ان شامل خرید دامنه های منقضی شده یا منقضی شده و سپس استفاده از این دامنه ها برای ایجاد یک وب سایت جدید در همان طاقچه است. به عبارت ساده, خرید و استفاده از یک دامنه منقضی شده بدان معنی است که سایت پول خود را می توانید “کول”, همانطور که بود, در قدرت در حال حاضر تاسیس سایت. برخی از وب سایت ها عمر کوتاهی دارند اما در زمان استفاده موفق به ایجاد اعتبار زیادی در جستجوگرها شدند. این شامل چیزهایی مانند سن دامنه, لینک دهنده و لینک از دیگر سایت های معتبر در طاقچه همان. با خرید تعدادی از دامنه های منقضی شده یا منقضی شده و استفاده از این دامنه ها برای ایجاد شبکه ای از وب سایت های پی بی ان که مربوط به سایت اصلی پول شما هستند می توانید مقدار قابل توجهی از “شیره لینک”ایجاد کنید. به عبارت دیگر راه اندازی و حفظ یک شبکه وبلاگ نویسی خصوصی که به وب سایت شما پیوند دارد می تواند راهی موثر برای افزایش اعتبار وب سایت اصلی شما باشد و به رتبه بالاتر در گوگل کمک کند. این به این دلیل است که علاوه بر محتوای با کیفیت, بک لینک های با کیفیت عامل اصلی در افزایش رتبه بندی جستجوی شما هستند. اساسا پی بی ان ای یک میانبر است زیرا ساختن همان نوع اعتبار با استراتژی ایجاد پیوند ارگانیک مدت زمان زیادی طول می کشد. انواع دیگر استراتژی های ساختمان پیوند نیز همیشه 100% موثر نیست زیرا شما کنترل کامل متن لنگر یا جایی که لینک قرار داده شده است را ندارید.

شبکه های وبلاگ خصوصی در طول سال ها

با توجه به مردم در صنعت جستجوگرها شواهدی وجود دارد از این نوع از شبکه های در حال صحبت در مورد به عنوان اوایل به عنوان 2005. این چیزی است که شما می توانید با استفاده از یک ابزار مانند روند گوگل است که نشان می دهد زمانی که مردم شروع به جستجو برای مدت است. همچنین ظاهرا شواهدی از مردم صحبت کردن در مورد چگونگی ساخت یک شبکه وبلاگ خصوصی در انجمن پیام کوتاه در داخل و اطراف وجود دارد 2010. با این حال, این واقعیت که بسیاری از مردم با استفاده از یک شبکه پی بی ان به عنوان بخشی از استراتژی جستجوگرها خود را تنها واقعا شروع به جلب توجه در 2014. این زمانی بود که گوگل سایت هایی را که این کار را انجام می دادند مجازات کرد که بدیهی است که منجر به ناامیدی زیادی برای کسانی شد که وقت و پول را در این نوع استراتژی سرمایه گذاری کرده بودند. این مجازات همچنین مطبوعات زیادی را دریافت کرد که بسیاری از مردم را ترساند. اتفاقی که در گذشته نیز افتاده این است که مردم پیوندهایی را از شبکه های وبلاگ های عمومی می فروشند که قابل درک است برای بررسی دقیق باز بودند و همچنین به زودی مجازات می شدند تا حدی که دیگر قابل دوام نبودند. علیرغم تمام این مجازاتها مردم هنوز از یک استراتژی برای بهبود جستجوگرها استفاده میکنند. این به این دلیل است که گوگل به طور خودکار این سایت ها را مشخص می کند به خصوص اگر لینک ها را به طور علنی نمی فروشند. به سادگی بیش از حد بسیاری از وب سایت برای بررسی وجود دارد, بنابراین مگر اینکه سایت شما به صورت دستی بررسی (که می تواند رخ دهد!بسیار دشوار است که کشف شود. این البته مگر اینکه شما از محتوای بسیار کم کیفیت یا لینک های فروش استفاده کنید یا مسیرهای خود را پوشش ندهید.

مجازات ها و شاخص زدایی

 

هدف اصلی در هنگام ساخت یک شبکه وبلاگ است که به رشد لینک دهنده خود را و بهبود رتبه بندی جستجوی خود را بدون گرفتن ترسیم, اگر نادرست انجام می شود می تواند در هر دو جریمه شدن و یا د نمایه منجر.

 

اما چه اتفاقی می افتد اگر شما جریمه?

 

اساسا این بدان معنی است که سایت شما ارزش رتبه بندی خود را از دست خواهد داد و شما باید راه خود را از پایین دوباره بسازید. تا زمانی که شما تمام پی بی اس خود را متصل (که شما قطعا نباید!) شما نباید هیچ عواقب شدید را ببینید. این است که چرا شما باید بسیار مراقب باشید که چگونه شما ساخت یک شبکه وبلاگ, به عنوان رتبه بندی خود را می توان بطور قابل توجهی در یک سقوط از بین بردن کاهش.

 

اگر این اتفاق بیفتد تمام سایت های پی بی ان که شما ساخته اید اکنون ارزش 0 را پیشنهاد می کنند. بنابراین شما نیاز به قرار دادن مقدار زیادی از فکر و زمان را به چگونه شما ایجاد و حفظ, برای اطمینان از اینکه می تواند به طور مداوم اضافه کردن ارزش.

 

به طور کلی, همیشه این احتمال وجود دارد که شما می تواند موضوع را به یک بررسی دستی وجود دارد. اما اگر شما می دانید چه شما در حال انجام, تنها راه شما می خواهید گرفتار است اگر شما هر یک از موارد زیر:

اجتناب از این اشتباهات

 

فروش لینک – هر نوع ترویج عمومی یا خصوصی در مورد فروش لینک راه قطعی برای پیدا کردن است

با استفاده از همان نشانی اینترنتی برای مدیریت انواع وب سایت های مختلف – این نیز کاملا واضح است به عنوان سایت های واقعی لینک دادن به شما متفاوت است

با استفاده از اطلاعات ثبت نام برای سایت های مختلف – مانند نقطه بالا, این می تواند یک سادگی مرده*

صحبت کردن در مورد استفاده از پی بی ان اس به صورت علنی – این نیز واضح است که توجه خود را جلب نکنید و تحت بررسی دستی قرار بگیرید!

با استفاده از کیفیت پایین و/یا محتوای چرخید – این نشان می دهد که سایت برای هر کسی مفید نیست, که همچنین یک اشاره است که فقط برای لینک دهنده استفاده می شود

استفاده از دامنه های جریمه شده – اگر دامنه قبلا جریمه شده باشد به شما کمک نمی کند!

عدم پیوند به سایت های مفید دیگر از دامنه – این یک بار دیگر نشان می دهد که سایت فقط جلوی گرفتن بک لینک است

مسدود کردن خزنده ها-ارزش این کار را دارد تا رقبا وب سایت شما را خزنده نکنند و پی بی ان های شما را پیدا کنند و سپس گزارش دهند و شما را به صورت دستی بررسی کنند

با استفاده از همان متن لنگر بارها و بارها به لینک به سایت پول خود را-این نشان می دهد یک تلاش پر زرق و برق برای دریافت لینک به یک سایت

 

قوانین برای ساخت یک پی ان

 

به منظور ساخت یک شبکه وبلاگ خصوصی است که قصد ندارم به شما جریمه, تعداد انگشت شماری از قوانین به دنبال وجود دارد:

  1. باهوش باش

 

اگر سایتهای اینترنتی شما قصد دارند هر ارزشی را به شما پیشنهاد دهند باید به درستی ساخته شوند تا به یک سایت معمولی شباهت داشته باشند و نه تلاشی نیمه دل برای دریافت بک لینک.

 

شما باید به نحوه ساخت سایت های شبکه وبلاگ خصوصی خود توجه کنید تا در یک طاقچه قرار بگیرند و اطلاعات مربوط به سایت اصلی پول شما را فراهم کنند. همه چیز در نظر گرفته شده است که باید یک وب سایت واقعی باشد.

 

در اینجا چند روش دیگر برای هوشمند بودن در این مورد وجود دارد:

 

استراتژی میزبانی وب خود را متنوع کنید – زیرا همه میزبانی وب سایت به یک نشانی اینترنتی مرتبط است, استفاده از موارد مختلف منطقی است. این به این دلیل است که شما شباهت زیادی در نشانی های اینترنتی که برای همه سایت های پی بی ان در شبکه خود استفاده می کنید ندارید (یک بار دیگر مسیرهای خود را پوشش دهید!)

 

  1. تمرکز بر کیفیت

 

این هیچ کمک برای شما به استفاده از یک سایت اسپم با تعداد زیادی از لینک دهنده که هیچ ارتباطی به سایت پول خود را است. اگر محتوای مشکوکی وجود دارد نباید استفاده کنید. استفاده از بایگانی وای بک می تواند راهی مفید برای دیدن ماهیت واقعی سایت برای جلوگیری از هرگونه شگفتی باشد.

 

به طور کلی, شما همچنین باید هدف به انجام موارد زیر:

 

ایجاد محتوای منحصر به فرد و ارزشمند و مرتبط برای تمام سایت های خود را. از محتوای چرخیده استفاده نکنید که فقط برای هر صفحه کمی متفاوت است. گوگل راه هایی برای این کار دارد! در صورت تردید با تمام سایت های موجود در شبکه وبلاگ خصوصی خود مانند خود رفتار کنید و به همان نوع توجه کنید تا از ظاهر و عملکرد قانونی خود اطمینان حاصل کنید.

روی کیفیت محتوا برای شبکه وبلاگ خصوصی خود سرمایه گذاری کنید. این مهم است زیرا محتوای بی کیفیت راهی قطعی برای کاهش ارزش تلاش های شما است.

اطمینان حاصل کنید که سایت مطابق با تمام الزامات بررسی دستی است. این شامل داشتن بخش های خاصی است که یک سایت عادی خواهد شد, مثلا, تماس با ما صفحه, سیاست حفظ حریم خصوصی و در مورد صفحه.

 

  1. انجام تحقیقات خود را

 

معیارهای زیادی برای ارزیابی کیفیت دامنه هایی که برای شبکه وبلاگ خصوصی خود خریداری می کنید وجود دارد. با این حال, در نهایت, شما باید وارد شوید و همه بک لینک ها را خودتان بررسی کنید, برای اطمینان از کیفیت بالا.

  1. در این کار زیاده روی نکنید

 

یکی از قطعی ترین راه یافت می شود در تلاش برای انجام بیش از حد, خیلی زود, و اغلب. پی بی ان یک میانبر است اما به تلاش استراتژیک زیادی نیاز دارد بنابراین در واقع یک راه حل سریع نیست.

 

به عبارت دیگر موارد زیر را به خاطر بسپارید:

از ثبت کننده های مختلف دامنه استفاده کنید – بله, این کار خرید بک لینک دانشگاهی تلاش بیشتری می کند, اما خرید همه دامنه های شما از طریق ثبت کننده یکسان همه را با هم به شما پیوند می دهد. این کاری است که شما نمی خواهید انجام دهید زیرا باعث ایجاد رد پا می شود. البته, شما می توانید اطلاعات جعلی, اما این یک استراتژی خطرناک است که شما ممکن است دامنه اگر شما از دست دادن.

 

بیش از حد چند بار از یک سایت پی بی ان به سایت پول خود پیوند ندهید. این بیش از حد و خطرناک است.

از استفاده از پیوندهای گسترده سایت در شبکه وبلاگ خصوصی خود خودداری کنید. این نیز می تواند به سادگی باشد, به عنوان لینک متنی نیست.

از لینک های زیاد در یک صفحه استفاده نکنید. یک بار دیگر, درد نمیخورد! در واقع برخی از صفحات شما نیز نباید لینک داشته باشند زیرا هدف این است که یک وب سایت ایجاد کنید که تا حد ممکن طبیعی باشد. هنگامی که لینک وجود دارد, همچنین باید رفتن به سایت های مربوطه و معتبر در تو رفتگی در دیوار همان. این ضروری است, اگر واضح است که سایت در همان طاقچه به عنوان قبل از عمل نمی شود, لینک دهنده دیگر به شما هیچ ارزش.

مقاله دیگر :   بهترین سایت های تخفیف گروهی

این مهم است که عجله به لینک به سایت پول خود را از بانک مرکزی خود را. شما باید وقت بگذارید و فقط در یک بازه زمانی طبیعی به سایت های مربوطه و معتبر پیوند دهید.

متون لنگر خود را در شبکه وبلاگ خصوصی خود متفاوت کنید. این شامل استفاده از متون لنگر نشانی وب برهنه است. اگر شما استفاده از متون لنگر که بیش از حد خاص حق دور, نگاه ناقص, و مثل شما در حال تلاش بیش از حد سخت.

پیوندها را نفروشید! خودشه. همچنین در مورد تمام دامنه هایی که خریداری می کنید یا جزییات شبکه وبلاگ خصوصی که راه اندازی می کنید به کسی نگویید.

 

نحوه راه اندازی یک شبکه وبلاگ خصوصی برای موفقیت سرپ

مهم ترین بخش در مورد راه اندازی یک پی ان انجام نوع درست برنامه ریزی جلوتر از زمان است. همانطور که قبلا اشاره کردیم این یک استراتژی بلند مدت است و انجام سریع کارها به شما کمک نمی کند تا با این نوع رویکرد فاصله بگیرید.

برخی از سوالاتی که باید هنگام برنامه ریزی از خود بپرسید:

 

چگونه بسیاری از لینک دهنده شما نیاز به رتبه سایت پول خود را? این واقعا به کیفیت و ارزش دامنه هایی که استفاده می کنید و رتبه بندی وب سایت فعلی شما بستگی دارد. هیچ راهی سریع برای انجام این کار وجود ندارد, در واقع شما باید کمی وقت بگذارید تا ریاضیات را انجام دهید و بفهمید. این کار را می توانید با انجام تحقیق با ابزارهای برنامه ریزی کلمات کلیدی انجام دهید.

چه یک شبکه وبلاگ خصوصی رفتن به شما هزینه? شما نیاز به در نظر گرفتن مقدار زمان برای ساخت یک پی بی ان و همچنین هزینه های ثابت خرید یک دامنه میزبانی و پرداخت کسی برای نوشتن مطالب. اغلب شما نیاز به صرف کمی بیشتر برای دریافت یک دامنه با لینک دهنده مناسب و معقول.

در چه راه می خواهید به ساختار شبکه وبلاگ خصوصی خود را? شما فقط رفتن به لینک به یک سایت? یا بیش از یک سایت در سوله های مختلف? یا, را به سطح بعدی, سایت های متعدد در سوله های متعدد? همه از این نیاز به مقدار زیادی از برنامه ریزی و در نظر گرفتن.

چگونه می خواهید برای ایجاد لینک دهنده به سایت پول اصلی خود را در طول زمان با شبکه وبلاگ خصوصی خود را? همانطور که در بالا ذکر شد, شما نمی خواهید برای انجام کارهای بیش از حد سرعت, بنابراین ایجاد لینک به سایت پول خود را نیاز به یک فرایند استراتژیک است که به نظر می رسد به عنوان طبیعی که ممکن است. تراکم متن لنگر مطابقت واقعی که از شبکه شما حاصل می شود راهی برای پرچم گذاری است.

 

به طور کلی, روند ایجاد یک شبکه وبلاگ خصوصی است رفتن به نیاز به مقدار زیادی از برنامه ریزی و استراتژی. شما حتی ممکن است تصمیم به راه اندازی پی بی ان به شخص دیگری برون سپاری.

خرید دامنه های منقضی شده یا منقضی شده

 

در مورد خرید دامنه های منقضی شده یا منقضی شده یک نکته بسیار کلیدی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. ارزش شبکه وبلاگ خصوصی شما مستقیما معادل کیفیت بک لینک های موجود است. اگر شما به یاد داشته باشید هیچ چیز دیگری, به یاد داشته باشید که!

 

داشتن محتوای با کیفیت خوب در دامنه ای با کیفیت پایین هزینه ای ندارد. شما می خواهید با کیفیت ترین دامنه ها را در شبکه وبلاگ خصوصی خود دریافت کنید بنابراین ارزش دارد کمی بیشتر هزینه کنید تا اطمینان حاصل کنید که معیارهای ارزش مناسبی دارند!

 

به شما یک چک لیست کوتاه را, در اینجا برخی از نقاط به یاد داشته باشید:

 

اطمینان حاصل کنید که دامنه پی بی ان شما بدون هرزنامه است.

کیفیت بک لینک های خود را بررسی کنید!

اطمینان حاصل شود که دامنه های پی بی ان شما در حال خرید در همان طاقچه به عنوان سایت پول خود را. همانطور که قبلا صحبت کردیم, اگر گوگل می توانید ببینید که سایت در همان طاقچه استفاده نمی شود, همه لینک دهنده بی ارزش خواهد شد و نمی خواهد برای شما مفید باشد در همه.

برای میزبانی خود از انواع نشانیهای منحصر به فرد کلاس سی ای پی استفاده کنید. این به چیزی که قبلا گفتیم مربوط می شود که هیچ ردپایی باقی نگذاریم.

 

دامنه را از کجا بخریم

 

با وجود اینکه هر روز وب سایت های زیادی ساخته می شوند راه های زیادی برای خرید وجود دارد. در نهایت همهچیز به چیزی برمیگردد که میخواهید بپردازید. برخی از سایت های ما می خواهم توصیه چک کردن دومکوپ, راه حل های سل, ستاد مرکزی و دامنه رونین.

 

برای اینکه همه چیز روشن, به دنبال دامنه های با کیفیت زمان می برد. به همه چیز کمی ساده تر هر چند, در اینجا تنها برخی از راه های شما می توانید در مورد خرید دامنه به راه اندازی یک شبکه وبلاگ خصوصی:

خرید از یک کارگزار دامنه. این می تواند یک راه ساده برای راه اندازی یک شبکه وبلاگ خصوصی باشد اما به شما کمک می کند تا بدانید که برخی از افراد ممکن است سعی کنند شما را کلاهبرداری کنند.

از حراج دامنه معامله کنید. این می تواند یک روش مقرون به صرفه برای خرید دامنه باشد اما بدانید که با دیگران رقابت خواهید کرد.

استفاده از لیست های بایگانی شده. دامنه ها هر روز منقضی می شوند و راهی برای پیگیری همه وجود ندارد. اگر شما دسترسی به یک لیست از دامنه های بایگانی شده که کاهش یافته است, شما به طور بالقوه می تواند برخی از با ارزش برای شبکه وبلاگ خصوصی خود را پیدا کنید.

دامنه مرتب سازی بر اساس. روش هایی وجود دارد که می توانید در صف دامنه ها بایستید و مرتب سازی کنید تا هنگام دسترسی در صف اول باشید. با این حال, این نیاز به یک بیت از تلاش به عنوان شما نیاز به پیگیری از وضعیت دامنه که در مورد به پایان می رسد. اگر شما استفاده از سایت های حراج های متعدد, این می تواند یک راه خوب برای “گرفتن” دامنه با ارزش. دستی” ابتلا به ” امکان پذیر است, اما میزان موفقیت انجام این کار با بسیاری از سایت های بزرگ انجام همان چیزی که, بسیار کم است.

خدمات خودکار. برخی از سرویس دهندگان به طور هدفمند خزنده هایی ساخته اند که در وب دامنه های منقضی شده را جستجو می کنند. این می تواند یک روش بسیار موثر برای یافتن دامنه برای شبکه وبلاگ خصوصی شما بدون تلاش زیاد باشد.

 

چه معیارهایی را باید جستجو کرد

 

همانطور که قبلا اشاره کردیم تنها راه برای اطمینان از داشتن بک لینک های با کیفیت این است که به صورت دستی این لینک ها را بررسی کنید. با این حال, نیاز قطعی برای معیارهای برای کمک به محدود کردن تمرکز خود را و قطع هر گونه دامنه های اسپم وجود دارد.

 

برخی از محبوب ترین ابزارها برای یافتن این موارد به شرح زیر است:

 

با شکوه

موز

اهرف

 

هر یک از این سرویس دهندگان جستجوگرها ابزارها و معیارهای مختلفی را برای ارزیابی کیفیت دامنه برای شبکه وبلاگ خصوصی شما در دسترس قرار می دهند. برای شکوه, ابزار اعتماد جریان و جریان استناد, و برای موز, شما می توانید با استفاده از موز اسپم نمره و یا دامنه ابزار اقتدار. اهرف همچنین طیف وسیعی از ابزارهای مشابه از جمله رتبه دامنه و رتبه اهرف را فراهم می کند.

 

حقیقت این است که فقط گوگل دقیقا می داند که برای رتبه بندی چه چیزی لازم است. اما این ابزارها قطعا می توانند به شما در ارزیابی اعتبار یک سایت کمک کنند. البته همیشه 100 درصد دقیق نیستند اما به عنوان یک مرور کلی می توانند نشانه خوبی از ارزش یک دامنه باشند.

 

به طور کلی, شما فقط نیاز به اطمینان حاصل کنید که دامنه شده است برای هرزنامه استفاده نمی شود و یا جریمه قبل از.

نحوه ایجاد یک شبکه وبلاگ بدون رد پا

 

اگر می خواهید یک پی ان موثر ایجاد کنید, شما باید مسیرهای خود را همانطور که قبلا بارها تاکید کرده ایم بپوشانید!

 

اگر به این موضوع فکر کنید, اصلی ترین راهی که افراد می توانند به همه نقاط بپیوندند و یک نقطه اتصال برای یک شبکه پیدا کنند این است که اطلاعات ثبت نام یا میزبانی یکسان باشد. بنابراین استراتژی میزبانی شبکه وبلاگ خصوصی شما کلید موفقیت شبکه عمومی شما است.

 

بنابراین برای اینکه هیچ ردپایی باقی نگذارید باید اقدامات احتیاطی خاصی را با میزبانی و حساب خود انجام دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد:

 

برای میزبانی شبکه وبلاگ خصوصی خود از یک سرور خصوصی مجازی (سرور مجازی) استفاده کنید. این مزیت است زیرا شما مجبور نیستید نشانی اینترنتی خود را به اشتراک بگذارید. با این حال, این نیاز به برخی از دانش فنی, و این مهم است که انتخاب یک تامین کننده مشروع است که در کسب و کار برای یک مقدار مناسب و معقول از زمان بوده است. استفاده از سایر سرویس های میزبانی امکان پذیر است اما شما باید در مورد نحوه مدیریت ثبت نام و نشانی های اینترنتی هوشمند باشید.

برای مدیریت همه سایت های خود از یک حساب کاربری استفاده نکنید. در صورت نیاز به استفاده از این نوع خدمات حتما برای هر سایت متفاوت حساب متفاوتی تنظیم کرده و از نشانی اینترنتی متفاوتی استفاده کنید.

 

استراتژی محتوا

 

گوگل همیشه مطالب خوب نوشته شده محبوب و تازه به نفع. به همان اندازه که یک شبکه وبلاگ خصوصی به شما کمک می کند تا رتبه بندی خود را با بک لینک افزایش دهید, شما هنوز هم باید سایر عناصر ایجاد محتوا را به عنوان بخشی از استراتژی کلی خود برای موفقیت در طولانی مدت در نظر بگیرید.

 

محتوای با کیفیت بالا و منظم در یک شبکه وبلاگ خصوصی کلیدی است. هیچ کس دقیقا نمی داند که نسبت طراوت مطلوب در مورد گوگل چیست اما ما می دانیم که ارسال محتوای با کیفیت به طور منظم کلید رتبه بندی بالا است. از تست, اگر شما در حال ارسال مطالب جدید حتی یک بار در ماه بر روی وب سایت خود را از این کمک خواهد کرد.

 

نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که نباید در ایجاد محتوا در یک سایت شبکه وبلاگ خصوصی جدید عجله کنید.

 

این به این دلیل است که شما ابتدا می خواهید کمی وقت بگذارید تا ببینید دامنه ایمن است و از ایندکس نشده است. ما توصیه می کنیم که شما باید حدود دو هفته صبر کنید تا بررسی کنید افزایش اعتبار دامنه سایت که یک سایت ایندکس شده است. در صورت وجود توصیه می شود در این مرحله یک صفحه از محتوا تنظیم کنید. برای اطمینان می توانید دو هفته دیگر صبر کنید و دوباره بررسی کنید. شما می توانید این کار را با تایپ کردن سایت انجام دهید: domainname.com به گوگل. اگر نشان داده نشود نمایه نشده است.

 

پس از اطمینان از ایندکس شدن سایت باید بررسی کنید که دامنه در بالای صفحه در جستجوی نشانی اینترنتی برهنه قرار دارد یا خیر. متن نشانی اینترنتی برهنه به متن دقیق استفاده شده در نشانی اینترنتی اصلی سایت اشاره دارد. به عبارت دیگر, این شامل جستجو برای کلمات در نام دامنه واقعی به عنوان مثال. website.com.

 

هنگامی که برای نشانی اینترنتی برهنه رتبه, شما می توانید شروع به ایجاد محتوا برای شبکه وبلاگ خصوصی خود را و شروع به قرار دادن لینک به دیگر سایت های معتبر.

استراتژی بک لینک

 

یک بار دیگر, شما نمی خواهید به هر چیزی عجله زمانی که به یک پی ان, بنابراین به ساختمان لینک عجله نیست یا.

 

قبل از اینکه شما شروع به لینک دادن به سایت های دیگر و سایت پول خود را از شبکه وبلاگ خصوصی خود را, حاصل کنید که شما زیر را انجام داده اند:

 

شما اطمینان حاصل کرده اید که سایت با انجام جستجوی مربوطه نمایه شده است

جستجوی نشانی اینترنتی برهنه انجام شده است و رتبه بندی ایجاد شده است

پیوندهای دیگر به سایت های معتبر در همان طاقچه به طبیعی ترین روش درج شده است

 

هنگامی که شما انجام داده اند همه این سه چیز, سپس شما می توانید راه اندازی یک صفحه و یا استفاده از یک صفحه موجود برای ایجاد محتوای مربوط به سایت پول خود را. پس از ایجاد این صفحه می توانید پیوندی به سایت پول خود وارد کنید.

 

اگر شما انتخاب می کنید به استفاده از یک صفحه موجود برای ساخت محتوا در شبکه وبلاگ خصوصی خود را به لینک به سایت پول خود را, شما می خواهید به استفاده از یک صفحه است که بالاترین مقدار از لینک دهنده با کیفیت به. به یاد داشته باشید که شما همچنین می خواهید پیوندهای داخلی را در سایت های شبکه خصوصی وبلاگ خود بگنجانید تا کار همه پیوندها با هم راحت تر شود. این به عنوان افزایش حقوق صاحبان سهام لینک خود را می گویند.

 

از همه چیز به یاد داشته باشید در این فرایند, یکی از اصلی این است که بیمار در هنگام ساخت لینک از یک سایت جدید. اگر خیلی سریع این کار را انجام دهید مشکوک به نظر می رسد. چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که شما همچنین می توانید از استراتژی های ساخت پیوند کلاه سفید سنتی در ترکیب با این روش استفاده کنید تا جستجوگرها را به طور کلی موثرتر کنید. در واقع این توصیه می شود.

 

منبع سایت گیل سئو : gilseo.ir